22 
Sen
2017
14:23
553
63
11696
Virtual karabakh

"Kontakt Home"dan Super Müsabiqə! "iPhone 8" və "Samsung S8" qazanmaq şansını qaçırma!

22 Sen, 2017
14:23
11696

"Kontakt Home"dan Super Müsabiqə! "iPhone 8" və "Samsung S8" qazanmaq şansını qaçırma!

Bizim WhatsApp kanalımıza buradan abunə ola bilərsiniz

"Kontakt Home" yenidən möhtəşəm bir müsabiqə ilə "Facebook" izləyicilərinin qarşısındadır. İzləyicilərin minimal şərtlərə əməl etmələri kifayətdir ki, qarşılığında iki dəyərli mobil telefondan birini udmaq şansı yaransın. Belə ki, müsabiqədə qalib gələcək şəxsi yeni "iPhone 8" və ya "Samsung S8" smartfonu gözləyir. Hansı modeli seçəcəyinizlə bağlı qərar tamamilə sizin ixtiyarınızdadır. 

İştirak etmək üçün şərtlər çox asan və sadədir: Özünü hansı smaylikə bənzətdiyini şərhdə yaz, telefon udmaq şansı qazan! Bu linkə keçid edərək müsabiqəyə qoşulun: https://goo.gl/RjttMw

Rəqəmsal texnika bazarında aparıcı şirkətlərdən biri olan "Kontakt Home" müştərilərinə hər zaman yaxın olmaq üçün ölkəmizdə geniş yayılmış sosial platformalardan aktiv istifadə edir. 

Müştərilər üçün hər növ elektronika, məişət avadanlıqları,  mebelləri əlçatan edən  "Kontakt Home" münasib qiymətə keyfiyyətli xidmət təqdim etməklə yanaşı, vaxtaşırı olaraq kampaniyalar, əyləncəli müsabiqələr keçirməklə, sosial şəbəkə izləyicilərinə də bir-birindən dəyərli hədiyyələr qazanmaq şansı verir.

Xatırladaq ki, məşhur brendlərin rəsmi distribüteri olan "Kontakt Home" Mağazalar Şəbəkəsinin hazırda Bakı, Sumqayıt və Gəncə şəhərlərində ümumilikdə 16 mağazası fəaliyyət göstərir. Hər müştərinin büdcəsinə uyğun məhsulları həm nağd, həm də güzəştli kredit şərtlərilə əldə etmək imkanı verilir. Həmçinin, şirkətin rəsmi saytı olan www.kontakt.az saytına daxil olmaqla, istənilən məhsul modelini bir neçə saniyə ərzində onlayn sifariş edərək, qapınıza qədər çatdırılmasını təmin edə bilərsiniz. Sizlər üçün maksimum rahatlıq yaradan "Kontakt Home" haqqında ən son yeniliklərdən anında xəbərdar olmaq üçün şirkəti sosial şəbəkələrdə izləməyiniz kifayətdir.

Sevindirici bir haldır ki, Azərbaycanda son illər əksər şirkətlər sosial medianın gücünü dərk etməyə başlayıb. Müştərilər və potensial mütərilərlə daima ünsiyyətdə olmağın və onlara dəyər verməyin vacibliyini artıq bir çox iri şirkət anlayır. Lakin hamı sosial medianı düzgün idarə etməyi, təəssüf ki, bacarmır. İnsanların tələbatını anlamaq, maraq doğuran paylaşımlar etmək, daxil olan sualları dəqiq və vaxtında cavablandırmaq, aqressiyanı düzgün idarə etmək və ən əsası izləyicilərlə hər zaman səmimi münasibətlər qurmaq lazımdır. 

Ümid edirik ki, zamanla şirkətlərimiz bu sferada olan çatışmazlıqlarını görəcək və əksəriyyəti internet istifadəçisi olan müştərilərinə düzgün mesajı effektiv formalarda çatdıra biləcək.

www.oxu.az

Bizimlə əlaqə saxlayın

Digər İqtisadiyyat xəbərləri