14 
Apr
2022
11:14
15
73
935
yuxarı
Zəmanət kartı təqdim edilməyən məhsul xarab olduğu zaman tələblərimizi necə bildirə bilərik?
14 Apr, 2022
11:14
935
15
73
Zəmanət kartı təqdim edilməyən məhsul xarab olduğu zaman tələblərimizi necə bildirə bilərik?
Mağaza alınan məhsula zəmanət kartı təqdim etməyibsə, məhsulun xarab olduğu və ya zədələndiyi ortaya çıxarsa, alıcı öz tələblərini bildirə bilər.
Oxu.Az-ın məlumatına görə, bu barədə Azərbaycanın Antiinhisar Siyasəti və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətindən bildirilir:
“Malın zəmanət müddəti müəyyən edilmədikdə və alqı-satqı müqaviləsində başqa hal nəzərdə tutulmadıqda, alıcı malı aldığı tarixdən iki il müddətində satıcıya (istehsalçıya, icraçıya) öz tələblərini bildirə bilər. Əgər mallar poçtla çatdırılıbsa, malın əldə edildiyi tarixdən iki il ərzində tələblər irəli sürülə bilər”.
Bu barədə Azərbaycan Respublikası Mülki Məcəlləsinin 589.2-ci maddəsində qeyd edilir.
Bizimlə əlaqə saxlayın
Digər İqtisadiyyat xəbərləri
23 
Apr
2024
20:14
SOCAR prezidenti Böyük Britaniyanın rəsmiləri ilə müzakirələr aparıb - FOTO
48
26
583
23 
Apr
2024
19:56
Ceyms Şarp: “COP29-a ev sahibliyi etmək Azərbaycan üçün geniş imkanlar yaradacaq”
66
18
431
23 
Apr
2024
15:08
“Türkiyə məhsullarının qiymətinin azalacağını gözləyə bilərik” - ŞƏRH + FOTO
134
8
1587
23 
Apr
2024
14:49
Prezident: “Xarici borcumuz ümumi daxili məhsulumuzun 8 faizindən də azdır”
209
30
536
23 
Apr
2024
14:34
COP29-un Azərbaycanda keçirilməsi ilə əlaqədar vergi güzəştləri müəyyənləşir
48
14
600