14 
Apr
2022
11:14
15
73
785
yuxarı
Zəmanət kartı təqdim edilməyən məhsul xarab olduğu zaman tələblərimizi necə bildirə bilərik?
14 Apr, 2022
11:14
785
15
73
Zəmanət kartı təqdim edilməyən məhsul xarab olduğu zaman tələblərimizi necə bildirə bilərik?
Mağaza alınan məhsula zəmanət kartı təqdim etməyibsə, məhsulun xarab olduğu və ya zədələndiyi ortaya çıxarsa, alıcı öz tələblərini bildirə bilər.
Oxu.Az-ın məlumatına görə, bu barədə Azərbaycanın Antiinhisar Siyasəti və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətindən bildirilir:
“Malın zəmanət müddəti müəyyən edilmədikdə və alqı-satqı müqaviləsində başqa hal nəzərdə tutulmadıqda, alıcı malı aldığı tarixdən iki il müddətində satıcıya (istehsalçıya, icraçıya) öz tələblərini bildirə bilər. Əgər mallar poçtla çatdırılıbsa, malın əldə edildiyi tarixdən iki il ərzində tələblər irəli sürülə bilər”.
Bu barədə Azərbaycan Respublikası Mülki Məcəlləsinin 589.2-ci maddəsində qeyd edilir.
Bizimlə əlaqə saxlayın
Digər İqtisadiyyat xəbərləri
2 
İyl
2022
12:53
Nə lombard bildiyindən qalır, nə də vətəndaş: Faiz isə ceyran belində - FOTO
11
109
1495
2 
İyl
2022
11:21
Vətəndaşların NƏZƏRİNƏ: Evlərini sığortalamayanlar cərimələnəcəklər - VİDEO
16
299
6399
1 
İyl
2022
18:35
“Azəriqaz”: “Bu ilin ilk 6 ayında sayğaclarla bağlı 2 min müraciət daxil olub”
14
229
775