Azerbaycan Cumhuriyeti Savunma Bakanlığı ile Polonya Cumhuriyeti Silahlı Kuvvetleri arasında 2025 yılı için imzalanmış ikili askeri iş birliği planı gereğince, Bakü'de her iki ülkenin askeri tıp alanındaki uzmanları arasında görüşme gerçekleştirildi.
Oxu.Az'ın haberine göre, Azerbaycan Savunma Bakanlığı'ndan konuya ilişkin açıklama yapıldı.
Savunma Bakanlığı Tıp İdaresi'nde gerçekleştirilen görüşmede misafirlere Azerbaycan Ordusu'nda askeri tıp alanında yürütülen başarılı reformlar, tıbbi hizmetin organizasyonu, uygulanan yeni pratik tedavi yaklaşımları, görevde olan ve yedekteki askeri personel ile aile üyelerine sunulan tıbbi hizmetler hakkında brifing verildi.
Baş Klinik Hastanesi'nde askerlerin muayene ve tedavisi için her türlü koşulun sağlanması, yüksek profesyonelliğe sahip tıbbi personelin istekle çalışması özellikle vurgulandı.
Daha sonra taraflar arasında karşılıklı iş birliğinin gelişim perspektifleri ve diğer ilgi çekici konular hakkında geniş fikir alışverişi yapıldı.
Azerbaycan ve Polonya arasında askeri tıp alanında deneyim paylaşımı, iş birliği imkanlarının genişletilmesi ve profesyonel hazırlık düzeyinin artırılması yönünde çalışma toplantılarının devam edeceği belirtildi.
Görüşmeden sonra Polonya heyeti Savunma Bakanlığı'nın Baş Klinik Hastanesi'ni ve diğer askeri tıp kurumlarını ziyaret etti, oluşturulan koşulları yakından inceledi.