ABD'nin Venezuela'daki Büyükelçiliği resmi olarak yeniden çalışmaya başlıyor.
Bu konuda ABD Dışişleri Bakanlığı tarafından Bloomberg News'a açıklama yapıldı.
Dışişleri Bakanlığı temsilcisi Tommy Pigott açıklamasında, "ABD'nin Karakas'taki Büyükelçiliği'nin faaliyetlerini yeniden başlatması, Başkan'ın Venezuela'ya yönelik üç aşamalı planının uygulanmasında temel aşamadır" diye belirtti.
Açıklamaya göre, Büyükelçilik faaliyetlerinin yeniden başlaması ABD'nin Venezuela'nın geçici hükümeti, sivil toplum ve özel sektörüyle doğrudan karşılıklı iletişim kurma imkanlarını güçlendirecektir.
Oxu.Az