ABD ordusu Karayip Denizi'nde uyuşturucu taşıdığı iddia edilen tekneye saldırı düzenledi.
Bu konuda ABD ordusunun Güney Komutanlığı açıklama yaptı.
ABD ordusu Karayip Denizi'nde uyuşturucu taşıyan botu vurdu - Ölenler var
Belirtildiğine göre, istihbarat bilgilerine dayanarak teknenin bilinen uyuşturucu kaçakçılığı güzergahında hareket ettiği doğrulandı.
Operasyon sırasında üç kişi öldürüldü. ABD askerlerinden yaralanan olmadı.