ABD, Cuma günü Pasifik Okyanusu'nun doğusunda uyuşturucu kaçakçılarına ait olduğu iddia edilen gemiye saldırı düzenledi.
bilgi ABD Silahlı Kuvvetleri Güney Komutanlığı tarafından açıklandı.
"İstihbarat, geminin Pasifik Okyanusu'nun doğusundaki bilinen uyuşturucu kaçakçılığı rotalarını izlediğini ve uyuşturucu trafiği için kullanıldığını doğruladı" denildi komutanlığın X sayfasındaki açıklamada.
Belirtildiğine göre, saldırı sonucunda üç kişi hayatını kaybetti. ABD askerleri zarar görmedi.
ABD, Pasifik Okyanusu'nda uyuşturucu taşıyan gemiye saldırdı: Ölenler var