ABD Silahlı Kuvvetleri'nin "Güney mızrağı" grubu, Pasifik Okyanusu'nda narkoterörist olduğu tahmin edilen gemiye saldırı düzenledi.
Bu konuda ABD Güney Askeri Komutanlığı (SOUTHCOM) Basın Servisi açıklama yaptı.
Bildiride, istihbarat verilerinin geminin Pasifik Okyanusu'nun doğu bölgesinde narkotik ticareti için kullanılan güzergahlar üzerinde hareket ettiğini ve yasadışı narkotik dolaşımına katıldığını doğruladığı belirtildi.
ABD'nin gerçekleştirdiği operasyon sırasında narkotik taşımacılığından şüpheli üç kişi sağ kurtuldu. Gemide toplamda kaç mürettebat üyesinin bulunduğuna dair bilgi verilmedi.
Oxu.Az