ABD ve Ermenistan stratejik ortaklık anlaşması imzaladı.
Oxu.Az'ın haberine göre, imza töreni ABD Dışişleri Bakanlığı'nın YouTube kanalında yayınlandı.
Belge, Washington'da Ermenistan Dışişleri Bakanı Ararat Mirzoyan ve ABD Dışişleri Bakanı Antony Blinken tarafından imzalandı.
Haziran 2024'te taraflar ikili stratejik diyaloğu stratejik ortaklık düzeyine çıkarma niyetinde olduklarını açıklamıştı.
ABD ve Ermenistan stratejik ortaklık anlaşması imzaladı