Arjantin, Johannesburg'da düzenlenen Zirve'de kabul edilen G20 Ortak Bildiri'sini imzalamama kararı aldı.
Oxu.Az'ın haberine göre, bunu Arjantin Dışişleri Bakanlığı açıkladı.
Bakanlık, kararın konsensus kurallarının ihlali ve metinde belirtilen jeopolitik mülahazalar ile ilgili önemli görüş ayrılıkları nedeniyle verildiğini belirtti.
Özellikle, Dışişleri Bakanlığı Arjantin'in Orta Doğu'daki çatışmaya tek taraflı yaklaşımdan memnun olmadığını vurguladı.