İsrail'in Lübnan'ın Beyrut şehrine düzenlediği saldırı sonucunda Hizbullah'ın iletişim biriminin iki üst düzey yetkilisi öldürüldü.
Bu konuda İsrail Savunma Kuvvetleri (IDF-TSAHAL) kendi Telegram kanalında bilgi verdi.
"Lübnan başkentindeki saldırı sonucunda birimin iki üst düzey üyesi - Ayyub Hüseyin Yakub ve Yasir Muhammed Mübarek öldürüldü. Askerlerin açıklamalarına göre, onlar Hizbullah bünyesinde iletişim konularından sorumluydular," denildi.
TSAHAL, Ayyub Hüseyin Yakub'un daha önce Hizbullah'ın füze biriminde yönetici pozisyonunda bulunduğunu ve İsrail'e karşı çok sayıda saldırının arkasında yer aldığını, Yasir Muhammed Mübarek'in ise hem füze biriminde hem de iletişim biriminde görevler üstlendiğini belirtti.