ABD Başkanı Donald Trump, Kolombiyalı meslektaşı Gustavo Petro'yu Şubat ayının başında Beyaz Saray'da ağırlayacağını açıkladı.
Oxu.Az'ın haberine göre, Amerika Başkanı bunu Truth Social'da yazdı.
O, "Kolombiya Başkanı Gustavo Petro ile Şubat ayının ilk haftasında Beyaz Saray'da görüşmeyi sabırsızlıkla bekliyorum" diye belirtti.
Trump, "Bu görüşmenin Kolombiya ve ABD için çok başarılı olacağından eminim, ancak Amerika Birleşik Devletleri'ne kokain ve diğer uyuşturucuların girişine son vermek gerekiyor" diye vurguladı.
Amerika Devlet Başkanı, daha önce Kolombiyalı Başkanı uyuşturucu üretimini teşvik etmekle suçlamıştı. Kolombiya yetkililerinin uyuşturucu kaçakçılığıyla mücadeleyi artırmaması durumunda ABD'nin Kolombiya'ya karşı güç kullanabileceğini vurgulamıştı.