Donald Trump'ın İran'a karşı dile getirdiği tehditler fonunda ABD Silahlı Kuvvetlerinin Merkez Komutanlığı (CENTCOM) stratejik öneme sahip B-52 bombardıman uçağının video görüntüsünü yayınladı.
Bu devasa uçak yalnızca konvansiyonel silahlar değil, aynı zamanda nükleer başlık taşıma potansiyeline de sahiptir.
"Eğer B-52 devreye giriyorsa, bu asla eşit düzeyde bir savaş olmaz." diye CENTCOM'un X'teki paylaşımında yazıldı.

Oxu.Az
"Şu anda yıkıcı bir yenilgiyle karşı karşıya kalan İran, Orta Doğu'daki komşularından özür diledi ve bir daha onlara ateş açmayacağına söz verdi. Bu söz yalnızca ABD ve İsrail'in aralıksız saldırıları nedeniyle verildi. Onlar Orta Doğu'da kontrolü yeniden tesis etmeye ve hakimiyet kurmaya çalışıyorlardı. Bin yıllar boyunca İran bölgede ilk kez yenilgiye uğradı."
Bu konuda ABD Başkanı Donald Trump Truth Social'daki paylaşımında yazdı.
"Onlar dediler: 'Teşekkür ederim, Başkan Trump'. Ben dedim: 'Buyurun!'" diye Beyaz Saray lideri belirtti.
İran artık Orta Doğu'nun "magandası" değil. Şimdi o, Orta Doğu'nun kaybeden tarafıdır ve on yıllar boyunca, teslim olana ya da büyük olasılıkla tamamen çökene kadar böyle kalacaktır. Bugün İran'a çok güçlü bir darbe vurulacak. İran'ın kötü davranışı nedeniyle, şimdiye kadar hedef sayılmayan bölgeler ve gruplar için tamamen yok edilme olasılığı ciddi şekilde değerlendirilmektedir," diye Trump belirtti.
