ABD'li milyarder ve girişimci Elon Musk, ABD Hükümet Verimliliği Departmanı'ndaki (DOGE) katılımını azaltma kararı aldı
Oxu.Az'ın NBC televizyon kanalına dayanarak bildirdiğine göre, bu konuda işadamının kendisi açıklama yaptı.
Karar, Tesla şirketinin karının keskin düşüşüyle ilgilidir. Öyle ki, yatırımcılarla görüşme sırasında Elon Musk, şirketin finansal göstergelerinin geçen yılın aynı dönemine göre %71 azaldığını itiraf etti. Bu durum, girişimciyi önceliklerini yeniden gözden geçirmeye ve DOGE'deki meşguliyetini azaltma kararı almaya mecbur etti.
"Muhtemelen gelecek aydan - Mayıs ayından itibaren, DOGE'deki meşguliyetim önemli ölçüde azalacak", diye Musk belirtti.
Bununla birlikte, departmandaki faaliyetine devam edeceğini, ancak buna haftada iki günden fazla zaman ayırmayacağını vurguladı.
Ayrıca, DOGE'deki işinin fayda sağladığı sürece devam edeceğini de belirtti.