İran Yüksek Ulusal Güvenlik Konseyi Sekreteri Ali Laricani, ABD Silahlı Kuvvetleri'nin birkaç askerinin esir alındığını bildirdi.
Laricani bu konuda X platformasında yazdı.
Buna karşılık olarak, ABD Merkez Komutanlığı temsilcisi El Cezire televizyon kanalına verdiği röportajda İran rejiminin Amerikalı askerlerin esir alınmasıyla ilgili açıklamalarının onun yalan ve hilesinin bir başka örneği olduğunu bildirdi.
