Kuzey Karolina eyaletinin Winston-Salem şehrindeki parklardan birinde silahlı olay kaydedildi.
Bu konudaki bilgi ABC televizyon kanalı tarafından yayınlandı.
16 ve 17 yaşlarındaki iki kişinin hayatını kaybettiği bildirildi. Yaralanan 14-19 yaşlarındaki gençler arasında dört kızın da bulunduğu vurgulandı.
Kolluk kuvvetlerinin açıklamasına göre, gençler daha önce parkta kavga etmişlerdi. Tartışma kısa sürede daha da tırmanarak silahlı çatışmaya dönüştü.
Olayla ilgili soruşturma yürütülmektedir.