Avrupa Birliği, ABD ve İsrail'in İran'a karşı askeri operasyonu sonucunda enerji taşıyıcılarının pahalanması nedeniyle 25 milyar avro kaybetti.
Bu konuda Avrupa Komisyonu Başkanı Ursula von der Leyen, Kıbrıs'ta düzenlenen AB Gayri Resmi Zirvesi sonuçlarına ilişkin basın toplantısında açıklama yaptı.
O, "Çatışmanın başlamasından bu yana geçen 54 gün içinde aldığımız enerji kaynakları için harcamamız 25 milyar avro arttı, oysa bir molekül bile fazla almadık. Bu nedenle alternatif enerji kaynaklarının uygulanmasını hızlandırmalıyız" diye belirtti.
TASS