Lübnan ordusu ateşkes rejiminin yürürlüğe girmesinden sonra İsrail'in saldırılarının devam ettiğini doğruladı ve ülkenin güney sakinlerine şimdilik evlerine dönmemelerini tavsiye etti.
Konuyla ilgili ordunun basın servisi X sosyal ağında bilgi paylaştı.
"Lübnan ordusu vatandaşlara seslenerek, Lübnan ve İsrail arasındaki ateşkes anlaşmasının ihlal edilmesi ve İsrail tarafından gerçekleştirilen saldırıların kaydedilmesi nedeniyle güneydeki köy ve kasabalara dönmekte acele etmemeye çağırıyor," açıklamada vurgulandı.
Ülkenin askeri yönetiminin gerekli güvenlik tedbirlerinin alınması amacıyla durumu yakından takip ettiği belirtildi. Aynı zamanda, halka, özellikle gece saatlerinde Lübnan'ın tehlikeli bölgelerinden uzak durmaları tavsiye ediliyor.
Biraz önce ise Lübnan'ın Ulusal Haber Ajansı, İsrail'in ülkenin güneyinde bulunan Hiam ve Dbeybil şehirlerini makineli tüfeklerle ateş altına aldığına dair bilgi yayınlamıştı.