"İran yönetimi parçalanmış durumda ve ülkede iktidarın üst kademelerinde bazı kişiler ABD ile diyaloğa hazır."
Bu sözleri ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, ABC News televizyon kanalı canlı yayınında dedi.
O, "Bizimle öyle bir şekilde konuşan insanlar olduğu açıktır ki, daha önce İran'ı yönetenler o şekilde konuşmuyorlardı" diye belirtti.
Rubio, ABD'nin İran'da tam olarak kiminle temas halinde olduğunu açıklamaktan kaçındı. Onun sözlerine göre, bu bilginin açıklanması söz konusu kişilerin ülke içinde diğer gruplarla ilişkilerini olumsuz etkileyebilir.
Oxu.Az