İş adamı Elon Musk ABD Hükümet Verimliliği Departmanı'ndan (DOGE) ayrıldıktan sonra departmana şimdilik ABD Başkanı Donald Trump ve kabine yetkilileri liderlik edecekler.
Oxu.Az New York Post'a dayanarak bildiriyor ki, bu konuda Beyaz Saray Basın sözcüsü Karoline Leavitt bilgi verdi.
Belirtildiğine göre, Elon Musk DOGE'de Steve Davis'in yerini almıştı, ancak özel devlet çalışanlarının hükümette yılda 130 günden fazla çalışmasını yasaklayan kısıtlamalar nedeniyle bu görevden ayrıldı.
Hatırlatalım ki, Musk 20 Ocak 2025'ten itibaren DOGE'ye liderlik etti, ancak 130 gün çalıştıktan sonra görevinden ayrıldı. Uzmanlara göre, departman bu süre zarfında 175 milyar dolar bütçe tasarrufu sağladı.