Ermenistan ve Türkiye arasında aktif diyaloğa rağmen hala ciddi sonuçlar elde olunmuş değil.
Oxu.Az'ın haberine göre, Ermenistan Dışişleri Bakanı Ararat Mirzoyan, Erivan'da Baltık ülkeleri parlamento başkanlarının katıldığı panelde bu konuyla ilgili konuştu.
Mirzoyan, 30 yıldır sınırların kapalı olduğu Türkiye ile müzakerelerin yüksek düzeyde yürütüldüğünü belirtti.
Hatırlatmak gerekiyor ki, Ankara ve Erivan ilişkilerin normalleştirilmesi için özel temsilciler tayin ettiler.