Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ve İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan, Orta Doğu'da barışın sağlanmasına yönelik çabaları görüştüler.
Bu konuda Pakistan Hükümeti Ofisi'nden açıklama yapıldı.
Yaklaşık 50 dakika süren görüşmelerde tarafların bölgedeki mevcut durum ve istikrarın güçlendirilmesi doğrultusunda atılan adımlar hakkında kapsamlı fikir alışverişinde bulundukları bildirildi.
Şerif ayrıca 11-12 Nisan tarihlerinde İslamabad'da gerçekleştirilen görüşmelere üst düzey İran heyetinin katılımını son derece olumlu değerlendirdi.
Oxu.Az