Macaristan Başbakanı Viktor Orban, parlamento seçimi günü acı hissettiğini ve şu anda "çalışma terapisi" ile tedavi gördüğünü itiraf etti.
Eski hükümet başkanı bunu Patriota portalına verdiği röportajda söyledi.
"Eğer bana duygularımı sorarsanız, acı ve boşluk hissettiğimi söyleyebilirim. Pazar günü sadece acı, pazartesi günü ise boşluk hissettim ve o zamandan beri çalışma terapisi yardımıyla tedavi görüyorum" dedi. Ayrıca bu boşluktan bir şekilde kurtulmaya ya da onu doldurmaya çalıştığını da belirtti.
Hatırlatalım ki, 12 Nisan'da Macaristan'da yapılan parlamento seçimlerinin sonuçlarına göre, muhalefetteki "Tisa" partisi parlamentoda anayasal çoğunluk elde etti. Ülkeyi 16 yıl yöneten Orban, partisinin yenilgisini resmi olarak kabul etti. Onun görevini, bir zamanlar Orban'a hayran olan ve uzun süre onun takipçisi sayılan 45 yaşındaki Peter Magyar üstlenecek.