Pakistan ve Afganistan Doha'da yapılan görüşmeler sırasında ateşkes konusunda anlaşmaya vardı.
Oxu.Az bu konuda Katar Dışişleri Bakanlığı'nın sitesine atıfta bulunarak haber veriyor.
"Görüşmeler sırasında taraflar, derhal ateşkes ve iki ülke arasında kalıcı barış ve istikrarı güçlendirmek için mekanizmalar oluşturmak konusunda anlaşmaya vardılar," diye Dışişleri Bakanlığı'nın açıklamasında belirtildi.
Belgeye göre, her iki taraf da önümüzdeki günlerde ateşkes rejiminin sürekliliğini sağlamak ve buna güvenilir ve sürdürülebilir bir şekilde uyulmasını kontrol etmek için görüşmeler yapmayı kabul etti.
Hatırlatalım ki, 15 Ekim'de iki ülke 48 saatlik ateşkes anlaşması imzalamıştı.