"Batı, Ermenistan'ı Moskova ile karşı karşıya gelmede jeopolitik mücadele aracı olarak kullanıyor."
Bunu Rusya Dışişleri Bakan Yardımcısı Mihail Galuzin TASS'a verdiği röportajda belirtti.
"Bu günlerde Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan röportajında, Ermenistan'ın izlediği çizginin Rusya'nın çıkarlarına zarar vermeyi amaçlamadığını ifade etti. Bununla birlikte, Erivan'ın Batılı ülkeler ve birliklerle askeri-siyasi ve ekonomik yakınlaşma hızını artırdığını görüyoruz. Ermeni ortaklarımıza defalarca söyledik ki, Batı için Ermenistan Moskova ile karşı karşıya gelmede jeopolitik mücadele aracıdır ve bunu artık orada gizlemiyorlar," dedi.
Bakan Yardımcısı ayrıca Rusya'nın eskisi gibi Ermenistan'ı Güney Kafkasya'da Moskova'nın doğal müttefiki olarak gördüğünü belirtti.