Suriye güvenlik servisi Şam'daki kiliseye saldıran IŞİD teröristlerini imha etti.
Oxu.Az'ın Syria.tv'ye dayanarak haberine göre, bu konuda Suriye İçişleri Bakanlığı bilgi verdi.
Bilgiye göre, Şam'ın çevre bölgelerinde - Harasta ve Kafr-Batna'da güvenlik güçleri Ana İstihbarat Dairesi ile birlikte Mar-Elias kilisesinde gerçekleştirilen terör eyleminden sonra özel operasyon düzenlediler.
Sonuç olarak, aşırılıkçı grubun lideri ve beş üyesi yakalandı, iki silahlı direnirken öldürüldü.
Kolluk kuvvetleri silah-mühimmat cephanesi, patlayıcı maddeler ve mayınlanmış motosiklet ele geçirdiler.