Birleşik Arap Emirlikleri'nde yaşayan İran vatandaşlarının mülklerine el konulmaya başlandığı iddia ediliyor.
Bu konuda İslam Devrimi Muhafızları Ordusu kendi Telegram kanalında bilgi yayımladı.
Açıklamada, BAE'de bir grup İran vatandaşının gözaltına alınarak ardından çölün ortasında bulunan ağır koşullardaki cezaevlerine gönderildiğine dair bilgilerin ulaştığı belirtiliyor.
Bilgilendirmede ayrıca hükümet veya Dışişleri Bakanlığı tarafından durumun araştırılmasına yönelik herhangi bir karşı tedbir alınmadığı ifade ediliyor.
Yurt dışında yaşayan İslam Cumhuriyeti vatandaşlarının endişesinin yanı sıra iki ülke arasındaki gerginliğin de arttığı kaydedildi.
Oxu.Az