Suriye'de yıllardır devam eden iç savaşın ardından ülkenin geleceğini şekillendirecek önemli bir gelişme yaşandı.
Edinilen habere göre, Suriye'nin yeni yönetimi Muhammed El Beşir'i Geçiş Hükümeti'nin Başbakanı olarak seçti. Bu karar, ülkenin kaosa sürüklenmesini önlemek ve iktidarın devrine ilişkin düzenlemeleri belirlemek amacıyla yapılan toplantının ardından alındı.
Muhammed El Beşir, yıllardır İdlib'i yöneten deneyimli bir isim olarak öne çıkıyor.
Toplantıya katılan diğer isimler arasında silahlı muhaliflerin operasyon komutanı Ahmed El Şaraa ve rejimin eski başbakanı Muhammed El Celali yer alıyor.
Haber Global