Beşar Esad'ın ülkeden kaçmasından sonra iktidara gelen Suriye'nin yeni yönetimi ülkede eğitimi ücretsiz yapmayı planlıyor.
Al Jazeera televizyon kanalına dayanarak bildiriyor ki, bu konuda geçiş hükümetinin eğitim bakanı Nazir el-Kadiri açıklama yaptı.
"Biz tüm Suriyelilerin ücretsiz eğitime erişimini sağlamaya çalışıyoruz - bu, her vatandaşın hakkıdır. Suriye halkının ihtiyaçlarına cevap veren yeni bir eğitim projesi üzerinde çalışıyoruz" diye bakan belirtti.