Bu yılın şubat ayından itibaren Tesla şirketinin "Full Self-Driving" (FSD) otopilot sistemi yalnızca abonelik esasında erişilebilir olacak.
Bu konuda şirket başkanı, ABD'li girişimci Elon Musk, X sosyal medya hesabında bilgi paylaştı.
Musk, Tesla'nın 14 Şubat'tan sonra FSD'nin satışını durduracağını belirtti. Bundan sonra FSD yalnızca aylık abonelik aracılığıyla erişilebilir olacak.
Şirketin bilgisine göre, şu anda sistemi 8 bin dolara satın almak veya 99 dolara aylık abonelik resmileştirmek mümkündür. Ancak Musk yeni aboneliğin fiyatının ne kadar olacağını netleştirmedi.
Otopilot sistemi yolda manevralar yapmak, navigasyon ve bağımsız park fonksiyonlarını yerine getirmek için tasarlanmıştır.