ABD'de son yıllarda Tesla araçlarının karıştığı kazalar sonucunda en az 15 kişi hayatını kaybetti. Kazadan sonra araçların kapıları açılmadı ve yolcular salondan çıkamadılar.
Oxu.Az'ın haberine göre, bu konuda Bloomberg yayını bilgi paylaştı.
Uzun yıllar boyunca Tesla sahipleri araçların kapılarında oluşan sorunlarla ilgili şikayetlerde bulundular. Onlar Elon Musk'ın şirketinin ABD düzenleyicilerine başvurdular, sosyal medyada şikayetler yazdılar ve çeşitli olaylardan sonra mahkemelerde davalar açtılar.
Kapıların açılmamasıyla ilgili bir sonraki olay yakın zamanda meydana geldi. Aralık ayında Virginia polisi yanan Tesla Model Y aracının camını kırmak zorunda kaldı, çünkü kapılar açılmadı. Polis sürücüyü güvenli bir yere çıkarmayı başardı, oysa ABD'de bu tür olaylar genellikle facia ile sonuçlanıyor.