ABD Başkanı Donald Trump'ın ticaret ve üretim baş danışmanı Peter Navarro, kendisiyle Hükümetin Verimliliğinin Artırılması Departmanı (DOGE) başkanı Elon Musk arasındaki tartışmadan sonra ilişkilerinde gerginlik olmadığını belirtti.
Oxu.Az haber veriyor ki, bu konuda siyasetçi NBC News'a açıklama yaptı.
"Elon'la her şey yolunda. Beni daha beter de adlandırdılar", - diye Navarro televizyon kanalına bildirdi.
ABD yönetiminin başkanının danışmanı, aynı zamanda Musk'ın DOGE çerçevesinde yürüttüğü işi övdü.
"Elon ve ekibi israf, dolandırıcılık ve suistimal sorununu mükemmel şekilde çözüyorlar", - diye vurguladı.
Hatırlatalım ki, 8 Nisan'da Musk X sosyal medya platformunda Navarro'yu "gerçek bir aptal" olarak nitelendirmişti. Tesla da dahil olmak üzere elektrikli araç üreten şirketin sahibi ve dünyanın en zengin insanı olan girişimci, Trump'ın baş danışmanının ticaret ve gümrük vergileriyle ilgili fikirlerini yalan olarak nitelendirmişti. Kendi adına, Navarro 7 Nisan'da Musk'ı "araba toplayıcısı" olarak tanımlamış ve daha önce iş adamının sadece "araba sattığını", ticaret politikası ve gümrük vergilerinin uygulanmasının inceliklerini anlamadığını söylemişti.