"ABD İran'ın nükleer tesislerine saldırıları tekrarlayabilir."
Oxu.Az TASS'a atıfta bulunarak bildiriyor ki, bunu Beyaz Saray Başkanı Donald Trump, NATO zirvesinden sonra Lahey'de düzenlenen basın toplantısında söyledi.
Onun sözlerine göre, resmi Tahran kendi zenginleştirilmiş materyallerine erişim imkanı vermezse, saldırılar tekrarlanacak:
"Eğer İran nükleer materyallerine erişim sağlamazsa, ki sağlamıyor, bu başarı (ABD'nin İran'a saldırıları - ed.) sonsuza kadar devam edebilir."
Hatırlatalım ki, 22 Haziran'ı 23 Haziran'a bağlayan gece Trump, ABD silahlı kuvvetlerinin İran'da üç nükleer tesise - Fordo, Natanz ve İsfahan'a başarıyla saldırı gerçekleştirdiğini açıkladı.