ABD Başkanı Donald Trump, İran'ın nükleer programıyla ilgili Tahran'la anlaşmaya varmayı tercih edeceğini bildirdi, aynı zamanda İslam Cumhuriyeti'ni yeniden güç kullanmakla tehdit etti.
Bunu Beyaz Saray lideri Truth Social'da ABD'nin İran'a karşı askeri operasyon ihtimaliyle ilgili paylaşımında belirtti:
"Kararı veren benim. Anlaşma yapmamaktansa, anlaşmaya varmayı tercih ediyorum. Eğer anlaşamazsak, maalesef sonuçlar İran halkı için çok ağır olacak. Ama ben böyle bir şeyin olmasını istemiyorum. Çünkü İran halkı büyük ve güzel bir halktır. Başlarına böyle kötü bir olay gelmemeli."
Hatırlatalım ki, İran ve ABD heyetleri arasında yeni görüşmelerin 26 Şubat'ta Cenevre'de yapılması bekleniyor.