Umman Sultanı Heysem bin Tarık Al Said ve İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, başkent Maskat'ta görüşmeler gerçekleştirdi.
Görüşmenin ana konusu ABD ve İsrail ile İran arasındaki çatışmanın durdurulmasına yönelik arabuluculuk çabaları oldu.
Taraflar ayrıca bölgedeki mevcut durumun gelişimini ele aldılar. Televizyon kanalı, Umman'ın mevcut çatışmanın çözümünde arabulucu rolü oynadığını, aynı zamanda sultanlığın topraklarındaki tesislerin de birkaç kez saldırıya maruz kaldığını hatırlatıyor.
IRNA ajansının yayımladığı bilgiye göre, A. Arakçi Umman'daki görüşmelerin ardından Pakistan'a dönmeyi, oradan da Rusya'ya gitmeyi planlıyor. İlk bilgilerde bakanın Umman'dan doğrudan Rusya'ya gideceği tahmin ediliyordu.
Al Jazeera