Iğdır'da toplu taşıma ücretlerine uygulanan zam kararı bugünden itibaren yürürlüğe girdi. Vatandaşlar ve öğrenciler yeni tarife ile karşı karşıya kaldı.
Oxu.Az'ın İHA'dan aktardığı habere göre, Iğdır Belediyesi, artan maliyetler karşısında şehir içi ulaşım ücretlerinde düzenlemeye gitti. Dün alınan karar, bugün itibariyle şehir içi toplu taşıma araçlarını kullanan şoförlere resmi olarak tebliğ edildi ve hemen uygulamaya konuldu.
Yapılan yeni düzenlemeyle, daha önce 12 TL olan öğrenci tarifesi 15 TL'ye yükseltilirken, normal vatandaşların ödediği 20 TL'lik ücret ise 25 TL'ye çıkarıldı. Bu artış öğrenciler için %25, diğer yolcular için %25 oranında bir zamma tekabül ediyor.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, yeni tarifenin yürürlüğe girmesiyle şehir içi hatlarda görev yapan minibüs ve otobüs şoförleri, bugünden itibaren zamlı tarifeyi eksiksiz olarak uygulamaya başladı. Zam kararı, şehir içi toplu taşıma kullanan vatandaşların günlük ulaşım bütçelerini yeniden gözden geçirmelerini gerektiriyor.