Yaklaşık 4 aydır kar nedeniyle kapalı olan Ardahan-Ardanuç kara yolunun, yürütülen çalışmaların ardından yarın araç geçişine açılması planlanıyor.
Kenti Karadeniz'e bağlayan bu güzergâhın ulaşıma açılması için 25 Mart'ta Bülbülan Geçidi bölgesinde karla mücadele çalışması başlatıldı. Karayolları 183. Şube Şefliği ekipleri, iş makineleriyle Artvin sınırındaki 2.581 rakımlı bölgede yoğun bir şekilde çalışma yürüttü.
Yer yer 4 metreyi bulan kar kalınlığı nedeniyle ekipler zorlu şartlarda çalışmalara devam etti. Yapılan temizlik ve yol açma çalışmalarının ardından, yolun yarın araç trafiğine açılması hedefleniyor.
Ekip sorumlusu Özkan Karabağ, AA muhabirine yaptığı açıklamada, "Günlerdir bölgede yoğun çalışmalar yürütüyoruz. İşlerin son aşamasına geldik." ifadelerini kullandı.
7 Aralık 2023 tarihinde yoğun kar ve tipi sebebiyle ulaşıma kapanan yolun, yapılan çalışmaların ardından yeniden hizmete girmesi bekleniyor.
Milliyet