Aksaray'da 6 aydır akciğer kanseri ile mücadele eden 85 yaşındaki İsmail Aşçı, oğlu ve geliniyle birlikte yaşadığı evde aniden fenalaşarak yaşamını yitirdi. Gelini, "Çok fazla kan kustu" ifadelerini kullanırken, sağlık ekiplerine haber verdiğini söyledi. Olay, şüpheli ölüm olarak kayıtlara geçirilirken, Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından soruşturma başlatıldı.
Aksaray'da bir süredir akciğer kanseri tedavisi gören 85 yaşındaki vatandaş, oğlu ve geliniyle yaşadığı konutta aniden rahatsızlanarak hayatını kaybetti. Şüpheli ölüm olarak değerlendirilen olayla ilgili resmi inceleme süreci başlatıldı.
Olay, Çerdiğin Mahallesi 1057 Sokak'ta bulunan Mutlu Apartmanı'nın 1. katında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, 85 yaşındaki İsmail Aşçı yaklaşık 6 aydır akciğer kanseriyle mücadele ediyordu. Oğluyla aynı evde yaşamını sürdüren Aşçı, bugün aniden rahatsızlandı.
Ölümüyle ilgili inceleme başlatıldı
Kayınpederinin fenalaştığını fark eden 43 yaşındaki Fadime A., durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri yönlendirildi. Kısa sürede adrese ulaşan ekipler, yaptıkları ilk müdahalede yaşlı adamın hayatını kaybettiğini belirledi. Ardından olay yerine gelen adli tıp doktoru inceleme yaparak adli vaka raporu hazırladı. Bunun üzerine polis ekipleri de olay yerine sevk edildi. İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi Cinayet Büro Amirliği ekipleri olayla ilgili çalışma başlatırken, Aksaray Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından da soruşturma açıldı.
Kayınpederinin rahatsızlandığı anları anlatan gelini Fadime A., "Fenalaşınca 112 Acil'i aradım. Sağlık ekiplerini karşılamak için dışarı çıktığımda çok kan kustuğunu gördüm. Bilinci kapanmıştı. Sağlık ekipleri geldiğinde hayatını kaybettiğini söylediler. 6 aydır akciğer kanseriyle mücadele ediyordu, birlikte yaşıyorduk" şeklinde konuştu.
İHA