Antalya'nın Alanya ilçesindeki bir ilkokulda çıkan yangın, yüzlerce öğrencinin hayatını tehlikeye atarak korku dolu anlara sahne oldu.
Oxu.Az'ın İHA'dan aktardığı habere göre, olay Güllerpınarı Mahallesi Büyük Hasbahçe Caddesi'ndeki Kemal Şuberi İlkokulu'nda meydana geldi.
Edinilen bilgilere göre, TSİ 12.30 sıralarında okulun bir sınıfındaki klima ünitesinden henüz belirlenemeyen bir sebeple yangın başladı. Yoğun dumanı fark eden okul görevlileri hızla harekete geçerek durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbarın ardından olay yerine itfaiye, polis ve AFAD ekipleri sevk edildi.
Okuldaki öğrenciler ve öğretmenler güvenlik amacıyla derhal binadan tahliye edilirken, itfaiye ekiplerinin süratli ve etkili müdahalesiyle yangın kısa sürede kontrol altına alındı. Büyük bir şans eseri yangında herhangi bir yaralanma ya da can kaybı yaşanmazken, yangının çıktığı sınıf tamamen kullanılamaz hale geldi. Yangının ardından okulda bir gün süreyle eğitime ara verildi.

Alanya Kaymakamı Şakir Öner Öztürk, olayın ardından Kemal Şuberi İlkokulu'na gelerek incelemelerde bulundu.
Burada basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Öztürk, "Öğle saatlerinde bir sınıfımızdaki klima kaynaklı ufak çaplı bir yangın meydana geldi. Okul yönetimi ve itfaiye ekiplerinin olaya hızlı müdahalesi oldu. Sadece bir sınıf yangından etkilendi. Öğle saati olduğu için öğrencilerimizin tamamı okul dışındaydı. Okuldaki tüm sınıf ve odalara bakılarak sınıfta öğrenci var mı kalan var mı diye yangından etkilenen biri var mı diye bakıldı. Çok şükür yangından kimse etkilenmedi. Tek teselli kaynağımız yangından hiçbir öğrencinin etkilenmemesi oldu. Şimdi de yangın söndürme çalışmaları bitti. Etkilenen sınıfımızla alakalı çalışmalar yapacağız. Yangın tedbirlerini çalışmalarını yapacaklar inşallah tüm tedbirler alınarak okulumuz en kısa sürede eğitimine devam edecek. Okul yönetimine öğrencilere velilere idarecilerimize geçmiş olsun dileklerinden bulunuyorum Allah beterinden korusun'' dedi.

Öte yandan yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.