Ankara Valiliği, artan yangın riski nedeniyle kent genelinde uygulanan ateşli piknik yapma yasağının 30 Eylül tarihine kadar uzatıldığını resmi olarak duyurdu.
Oxu.Az'ın DHA'dan aktardığı habere göre, Valiliğin sosyal medya hesaplarından yapılan kapsamlı açıklamada, "Bilindiği üzere, Valiliğimizce alınan kararlarla ormanlık alanlara girişler ve piknik yapılacak alanlar 30 Eylül 2025 tarihine kadar düzenlenmiş olup girişleri serbest olan yerlerde dahil 30 Ağustos 2025 tarihine kadar ateşli piknik yapılması ve mangal yakılması yasaklanmıştır.
Ülkemiz genelinde devam eden yüksek yangın riski nedeniyle bu yasak 30 Eylül 2025 tarihine kadar uzatılmıştır" ifadelerine yer verildi. Vatandaşların bu kurallara uyması bekleniyor.