Antalya'nın Serik ilçesinde ormanlık alanda çıkan ve çevredeki yerleşim yerleri için risk oluşturan yangın, ekiplerin yoğun müdahalesiyle kontrol altına alındı.
Yangın, saat 19.30 sıralarında Serik ilçesine bağlı Sarıabalı Mahallesi Deligöz mevkisinde meydana geldi. Ormanlık alandan yükselen alevleri fark eden vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye Antalya Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri, Serik İlçe İtfaiye Birimi ve Orman İşletme Müdürlüğü'ne ait arazözler sevk edildi.
Yangının bazı evlere yaklaşması üzerine, bölgede yaşayan yaşlı bir çift tedbir amacıyla ekipler tarafından güvenli alana tahliye edildi. Ekiplerin koordineli çalışması sonucu yangın kısa sürede kontrol altına alınırken, bölgede soğutma çalışmalarının sürdüğü bildirildi.
İlk belirlemelere göre yangında yaklaşık 2 hektarlık ormanlık alan zarar gördü. Mahalle sakinleri, alevlerin kısa sürede büyüdüğünü ve durumu hemen yetkililere bildirdiklerini ifade etti.
Orman İşletme Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, yangının kontrol altına alındığı belirtilerek bölgede yeniden alevlenme riskine karşı soğutma çalışmalarının devam ettiği kaydedildi.