Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, İslam İşbirliği Teşkilatı-Arap Ligi Olağanüstü Ortak Zirvesi kapsamında Katar'ın başkenti Doha'da temaslarını sürdürüyor.
Oxu.Az'ın TRT Haber'den aktardığı habere göre, Bakan Fidan, zirve çerçevesinde Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdurrahman Al-Thani ile bir araya geldi.
Görüşmede, ikili ilişkilerin yanı sıra bölgesel gelişmelerin ve ortak gündemdeki konuların ele alındığı bildirildi.