Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde kontrolden çıkarak bariyere çarpan otomobilin sürücüsü Bünyamin A. (28) hayatını kaybetti. Meydana gelen kazada M.Ü.A. (18) ve G.K. (17) yaralanarak hastaneye sevk edildi.
Olay, öğle saatlerinde Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) otoyolunun Nurdağı gişeleri mevkiinde yaşandı. Bünyamin A. yönetimindeki 34 KY 4358 plakalı araç, sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu refüjdeki bariyere çarptı. Çarpmanın etkisiyle bariyer otomobilin içine saplandı. Çevredeki vatandaşların bildirimi üzerine olay yerine jandarma, sağlık ve itfaiye ekipleri yönlendirildi. Olay yerine ulaşan sağlık görevlileri yaptıkları incelemede, sürücü Bünyamin A.'nın hayatını kaybettiğini tespit etti. Kazada yaralanan M.Ü.A. ve G.K. ise ambulanslarla Nurdağı Devlet Hastanesi'ne nakledildi. Bünyamin A.'nın cenazesi, otopsi işlemleri için Gaziantep Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi.
Kazayla ilgili adli soruşturma başlatıldı.
DHA