Muğla'nın Bodrum ilçesinde kendisini durdurmak isteyen polis memurunu motosikletiyle sürükleyerek yaralayan sürücü, adli işlemlerin ardından tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Oxu.Az'ın İHA'dan aktardığı habere göre, Bodrum'un ana arterlerinde yüksek hızla seyrederek trafik güvenliğini tehlikeye atan, plakasız ve abart egzozlu motosikletlere karşı polis ekipleri sivil denetimlerini sıklaştırdı. Bu kapsamda dün gece Konacık Mahallesi Atatürk Bulvarı üzerindeki bir akaryakıt istasyonunda, çevreye rahatsızlık veren iki motosikletli, sivil trafik ekiplerince durdurulmak istendi. Kaçma girişiminde bulunan sürücülerin motosikletlerini durdurmaya çalışan polis memurları, sürüklenmeleri sonucu hafif yaralandı. Hemen ardından yakalanan iki sürücü gözaltına alındı.
Yakalanan sürücülere; "açılır kapanır plaka düzeneği kullanmak, plakasız motosikletle trafiğe çıkmak, abart egzoz kullanmak ve trafik güvenliğini tehlikeye düşürmek" gibi çeşitli suçlardan işlem yapıldı. Şahıslara toplam 78 bin 945 TL idari para cezası kesilirken, motosikletler trafikten men edilerek çekiciyle otoparka nakledildi.
Polisi sürükleyerek yaraladığı belirlenen sürücü, bugün adliyeye sevk edildi ve çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Yetkililer, trafik güvenliğini tehlikeye atan, çevresel gürültü kirliliğine sebep olan ve yasa dışı donanımlarla trafiğe çıkan motosikletlere yönelik denetimlerin kararlılıkla devam edeceğini vurguladı.