Bolu'nun Gerede ilçesinde yaşanan dehşet verici olayda bir kadın, henüz 2 aylık olan bebeğinin boğazını keserek hayatına son verdi. Tüyler ürperten cinayetin ardından olay yerinden kaçan anne, emniyet ekiplerince kısa sürede yakalandı.
Alınan bilgilere göre, Gerede ilçesine bağlı Kitirler Mahallesi'nde bulunan bir evde S.C. adlı kadın, 2 aylık bebeğinin boğazını bıçakla kesti. Bebeğini kan içinde bırakarak olay yerinden hızla uzaklaşan S.C., bir süreliğine izini kaybettirdi.
Çevrede bulunan vatandaşların durumu bildirmesinin ardından olay yerine polis ve sağlık ekipleri yönlendirildi. Adrese intikal eden sağlık görevlilerinin gerçekleştirdiği ilk müdahalede, küçük bebeğin yaşamını yitirdiği tespit edildi. Bebeğin cansız bedeni, Cumhuriyet Savcısı'nın incelemesi ve olay yeri ekiplerinin çalışmalarını tamamlamasının ardından hastane morguna nakledildi.
Olayın şüphelisi anne S.C.'yi ele geçirmek amacıyla derhal harekete geçen emniyet birimleri, bölgede kapsamlı bir arama faaliyeti başlattı. Yürütülen takip çalışmaları neticesinde S.C., komşu ilçe Yeniçağa'da güvenlik güçlerince yakalanarak gözaltına alındı.
Olayla ilgili kapsamlı bir soruşturma başlatıldı.

İHA