Denizli'de, Pamukkale Üniversitesi Hastanesi'nde kaçırılmaya çalışılan yeni doğan bebeğin babası, olayla ilgili açıklamalarda bulundu. Baba Kamil B., şüphelinin bebeği poşet içinde alarak hayatını tehlikeye attığını belirtti.
Oxu.Az'ın Milliyet'ten aktardığı habere göre, Kamil B., AA muhabirine yaptığı açıklamada, tutuklanan şüpheli T.D.A'yı (29) yaklaşık 15 yıldır tanıdıklarını söyledi. Şüphelinin eşiyle aynı tekstil fabrikasında çalıştıklarını anlatan baba, "6 yaşında bir kızı olan bir kadının böyle bir şey yapmasını hâlâ anlamıyorum. Bebeğimizi poşete koymuş, ölebilirdi, bu onun canına kastetmektir." dedi.
Baba, şüphelinin düşük yaptığını ailesinden gizlediğine de değinerek, şunları ekledi:
"Babası bizi arayarak şikayetimizi geri çekmemizi istedi. Kızının düşük yaptığından haberi yoktu. Ben gerçekleri anlattım ve o da şaşırdı. Şikayetimi geri çekmedim. Cezası neyse çekmesini istiyorum."
Olay, 30 Ağustos gecesi Pamukkale Üniversitesi Hastanesi'nde meydana geldi. Güvenlik görevlisi, asansörden inen T.D.A.'nın şüpheli hareketleri üzerine elindeki poşette arama yaptı. Poşet içinde, örtüye sarılı halde yeni doğan bebek bulundu. Olay yerine polis çağrıldı ve bebek, annesi F.B.'ye (29) teslim edildi.
Gözaltına alınan şüpheli, emniyetteki ifadesinde, bir süre önce düşük yaptığını ve bunu eşinden gizlediğini belirtti. Ayrıca, F.B.'nin kendisine bebeğe bakamayacağını söylemesi üzerine bebeği aldığını iddia etti.