Diyarbakır'da akşam saatlerinde İl Emniyet Müdürlüğü'ne yönelik saldırı girişimi paniğe neden oldu. Olayla ilgili Diyarbakır Valiliği'nden açıklama yapıldı.
Valilikten yapılan açıklamaya göre, 25 Ocak 2026 günü saat 20.15 sıralarında, İl Emniyet Müdürlüğü Ana Hizmet Binası'nın vatandaş girişinin bulunduğu yola el yapımı patlayıcı atıldı. Saldırının ardından yüzleri maskeli iki şüphelinin ara sokaklara kaçarak izlerini kaybettirdiği tespit edildi.
Olay yerinde yapılan ilk incelemelerde, patlayıcının can kaybına ya da maddi hasara yol açmadığı belirlendi. Güvenlik güçleri bölgede geniş güvenlik önlemleri alırken, saldırıyı gerçekleştiren şüphelilerin kimliklerinin tespit edilmesi ve yakalanmasına yönelik çalışmaların titizlikle sürdürüldüğü bildirildi.
Yapılan açıklamada, olayın tüm yönleriyle soruşturulduğu ve kamu düzeninin korunması için gerekli tüm tedbirlerin alındığı ifade edildi.
