Eskişehir'de korkutucu bir olay yaşandı. Tepebaşı ilçesi Bahçelievler Mahallesi Çivan Sokak'ta bulunan Namık Kemal Ortaokulu'ndan çıkan 12 yaşındaki U.D., okul çıkışında bisikletli bir saldırgan tarafından kasık bölgesinden bıçaklandı.
Oxu.Az'ın Türkiye Gazetesi'nden aktardığı habere göre, olay sonrası kanlar içinde yere yığılan çocuk, çevredekilerin ihbarıyla olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından ilk müdahale yapıldı ve hastaneye kaldırıldı.
Yaralı çocuğun sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Polis, olayla ilgili kapsamlı bir soruşturma başlattı. Saldırganın da yaşının küçük olduğu tahmin ediliyor ve olayın detayları araştırılıyor.