İstanbul'da metrobüs ve metro hatlarının kesişim noktasında bulunan Gayrettepe-Zincirlikuyu tünelindeki yürüyen bantların kaldırılmasına karar verildi.
Oxu.Az'ın haberine göre, işe gidiş ve dönüş saatlerinde megakentin en yoğun noktalarından biri haline gelen tünellerdeki çalışmanın amacı yaya geçiş kapasitesini artırmak.
Metro İstanbul'dan yapılan açıklamada, "M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı'nın Gayrettepe İstasyonu ve bağlantı tünelinde, yaya geçiş kapasitesini artırmak amacıyla düzenleme çalışmaları başlatılmıştır. Tünellerde darboğaz yaratan noktalarda yıkım ve genişletme çalışmaları yapılacak; dar alanlarda hareketliliği kısıtlayan yürüyen bantlar kaldırılacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz" denildi.
#MetroDuyuru #M2 pic.twitter.com/1PUBqkCibn
— Metro İstanbul (@metroistanbul) August 9, 2025