Elazığ'da Mayıs ayı yaklaşırken dolu sürprizi yaşandı. Akşam saatlerinde etkili olan dolu yağışı, kentte kısa sürede beyaza büründü ve günlük yaşamı olumsuz etkiledi.
Yağış sırasında bir akaryakıt istasyonuna ait oto yıkama alanının brandası zarar gördü. Ayrıca, dolu nedeniyle kayganlaşan yollarda araçlar ilerlemekte güçlük çekti.
Vali Numan Hatipoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Aziz Elazığlı hemşehrilerimiz, ilimizde etkili olan dolu yağışı nedeniyle özellikle alt geçitlerde beklemeyin. Bu durum tehlikeli olabileceği gibi trafiği de aksatmaktadır" ifadelerini kullandı.
Görgü tanıkları, dolunun kısa sürede etkili olduğunu ve kent genelinde beyaz bir örtü oluşturduğunu belirtti. Yetkililer, olası olumsuzluklara karşı vatandaşları dikkatli olmaya çağırdı.
TGRT Haber