Habertürk'ün eski Genel Yayın Yönetmeni Mehmet Akif Ersoy'un tutuklanmasının ardından yeni ifşaatlar gündeme geldi. Sosyal medya üzerinden açıklama yapan eski Habertürk çalışanı Tuğçe Acar, Ersoy'un son görüşmelerinde sınır ihlali niteliğinde davranışlarda bulunduğunu ve iletişimini tamamen kestiğini belirtti. Acar, "Bu olay sonrası iletişimi tamamen kestim. Bugün görüyorum ki yalnız değilim," ifadelerini kullandı.
Oxu.Az'ın Haber Global'den aktardığı habere göre, Habertürk'te bir dönem birlikte çalıştığı ve daha sonra iş ilişkisini sonlandırdığı Acar, Ersoy'un kendisine yönelik sınır ihlali davranışlarda bulunduğunu ve bu olayın ardından tüm iletişimini keserek, yaşadıklarını dile getirdi. Ayrıca, Habertürk TV ile yaptığı iş görüşmesinin olumlu sonuçlanmasına rağmen Ersoy'un Genel Yayın Yönetmenliği göreviyle işe alınmasının ardından giriş sürecinin durdurulduğunu aktardı.
Öte yandan, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nın yürüttüğü soruşturma kapsamında, tanık ifadeleri de dikkat çekti. Tanık, Ersoy'un Vadi İstanbul'un yanındaki bir rezidans içindeki bekar evine sık sık arkadaşlarının ve çeşitli isimlerin ziyaretlerde bulunduğunu, evde her tarafı aynalı bir yatak odası bulunduğunu belirtti. Ayrıca, ev partilerinde uyuşturucu kullanıldığı ve bu maddelerin farklı torbacılardan temin edildiği detaylandırıldı. Tanık, uyuşturucu alımlarında telefonların takibe düşmemesi için farklı arkadaşların telefonlarından sipariş verildiğini ve özellikle İBB'de çalışan Buse Ö. isimli bir kadınla Ersoy'un sık sık bir araya geldiğini de sözlerine ekledi.
Bu gelişmeler, Ersoy'un hakkında yürütülen soruşturmanın karmaşık ve ciddi boyutlara ulaştığını gösteriyor. Soruşturmanın detaylı şekilde sürdüğü ve birçok iddianın araştırıldığı öğrenildi.
